30. oktober 2010

Halloween på skolen

I dag har vi feiret Halloween på skolen, og det er nok en opplevelse jeg sent vil glemme! Så godt som alle var utkledd, og her snakker vi ikke et par katteører eller en heksehatt, nei, i dag var det alt fra dusjforheng til Pacman. En trengte ikke akkurat bekymre seg over å være ”overpyntet”.

Meg og gjengen var utkledd som de syv dvergene i Snehvit, hvor jeg var Atchoum (vet ikke hva han heter på norsk).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Meg i kunsttimen

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Dusj!

Image and video hosting by TinyPic

På skolen hadde vi vanlig skole med vanlige timer, men folk var generelt sett ikke særlig motiverte til å jobbe. De fleste lærerne delte ut godteri og hadde ikke mye å lære oss av pensum, mens andre var mer ”hold-kjeft-det-er-ikke-halloween-før-søndag”.

I midttimen var det masse konkurranser, prisutdeling for beste kostyme, kantinemat med Halloween-tema og fotografering av de som ville til skolekatalogen. Meg og mine 6 brødre var nominert til beste gruppe, men vi vant ikke (noe jeg godt kan skjønne når jeg ser på vinnegruppen som var gjengen i Flintstones).

Image and video hosting by TinyPic
Oss

Image and video hosting by TinyPic
Pacman og Co.
Image and video hosting by TinyPic
Vinnergjengen, til og med med hjemmelaget bil!

Resten av helgen består av min første badmintonturnering, og jeg er superstressa og kjempenervøs og litt mer enn det. Jeg er virkelig ikke klar for noen konkurranse, men det får gå som det går. På søndag er det den skikkelige Halloween, og ellers har jeg masse masse skolearbeid og lekser. Jippi.

Joyeuse Halloween!

2 kommentarer:

  1. Ahh sykt kult! Eg likte best dusjen og pacman! Nice at man faktisk kan kjøpe ferdige pacman-kostymer, de såg jaffal kje særlig hjemmalagte ut. Veldig søtt med de sju dvergene. Vettkje ka den du va e på norsk eg heller, men eg går ut i fra at det e den som nyse heila tidå!

    bisous xxxxxxxx

    SvarSlett
  2. Enig med Vera på det meste ;) Kjempekult! :D

    PS: Du va søt.

    SvarSlett