25. mai 2011

Fine maidager

Det er alltid når jeg har masse å fortelle at jeg ikke har tid til å blogge. Men det er jo bare et bra tegn at jeg har ting som holder meg opptatt! Tiden i det siste har suuust av gårde, og jeg klarer ikke holde styr på kalenderen. Jeg storkoser meg i sommervarmen og nyter de siste ukene som er igjen.

Det er allerede én måndes siden jeg var i New York (det føles som om det var forrige helg), og tenk, om mindre enn to uker er det graduation-ball, eventen som jeg har gledet meg til gjennom hele året er rett rundt hjørnet. Det går nok ikke opp for meg før selve dagen. Kjolen er ferdig sydd inn, frisørtimene er booket og alt er rett og slett klart. Får helt sommerfugler i magen så mye jeg gleder meg!

Det gjenstår ikke mange ukene før mamma, pappa, Vera og Jakob kommer heller. Faktisk én måned i dag! Det kommer vertfall ikke til å gå opp for meg før selve dagen. Jeg blir helt rar i kroppen av å tenke på det så mye jeg gleder meg, samtidig som det gjør meg skikkelig redd å tenke på hvor lite tid jeg har igjen her. Jeg føler jeg har så mye mer å gjøre før avreise!

Nå må jeg slutte å snakke om alt som skal skje og heller fortelle hva som har skjedd. Forrige helg var en veldig fin, rolig helg sammen med familien, noe som var gjorde seg veldig bra oppi alt som har vært med reiser og utflukter den siste tiden. Det regnet mye (noe som resulterte i sølepyttbilder av jentene), hummermidag hos vertstante og paibaking viderefulgt av paispising. Husker ikke hvilken dag, men var ogsaa hos Myléna en av dagene.











Denne helgen var det langhelg med fri på mandag. Fredagskveld var jeg og Martin på kino, ikke en vanlig kino, men på Cine Park som er en utekino hvor du sitter inni bilen. Finnes det fortsatt i Norge, noen som vet?

Lørdag var jeg invitert i bursdag hos tvillingene Francoeur, noen venner fra skolen. Det var bål ute og alle sov over i telt ute. Kjempekjekt!



Søndag og mandag var to heller rolige dager, og jeg har jobbet masse masse mes scrapbooken min. Lå litt veldig langt etter, men nå ligger jeg bedre an for å bli ferdig i løpet av året!

På skolen er det siste innspurt i de fleste fagene, og forberedelsene til eksamen har begynt. Er mest utrolig for historie da jeg føler jeg ikke kan noenting, men det kommer nok til å gå fint.

Forresten, nå glemte jeg nesten å fortelle noe! Gjett hva jeg fikk i gave av Martin for noen dager siden?! To polaroidkameraer + film! Jeg er så sykt glad! Har tatt to testbilder av jentene, og det er dødskult! Har alltid hatt lyst på et slikt kamera. Gleder meg sånn til å få testet det enda mer. Skal vise bilder når jeg får tatt flere!


Håper alt står bra til hjemme i Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar