29. mai 2011

Skoleprosjekt - smykkekolleksjon

Som jeg tidligere har nevt har jeg et fag på skolen som heter "projet intégrateur". Gjennom hele året skal vi utvikle et helt valgfritt prosjekt, om det så måtte være å sy en brudekjole, lage et fotballag eller fly til månen. Mitt prosjekt var å lage en smykkekolleksjon og etterpå ta bilder av smykkene for å lage en slags katalog. I starten var tanken å kanskje selge dem også, men jo mer jeg tenkte på det, jo mindre fristet det. Jeg har uansett ikke laget i så store mengder at jeg ikke kan beholde det selv! Siden jeg ikke allerede har nok smykker, tenkte jeg. Uansett, siden smykkene er laget og bildene er tatt, tenkte jeg å vise dere!






Én uke igjen til ballet!

6 kommentarer:

  1. Ingeborg29 mai, 2011

    syyyykt fine smykker, armbånd og øredobber!

    SvarSlett
  2. Åååå! Vakkert.

    SvarSlett
  3. Flotte smykker, fine bilder.
    Eg hadde kost meg me den katalogen.
    Tror faktisk eg hadde handla og :)

    Lykke til me resten av skoleåret ditt Mari.
    Klem fra tante Tove.

    SvarSlett
  4. Sykt fine bilder! Wow, du er flink! Og utrolig fine og kreative smykker! Du får nok en god karakter i faget :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine smykker og bilder, Mari.
    Kos deg videre!
    Klem fra tante Elisabeth

    SvarSlett